torek, 15. september 2009

Lak Essence Colour&go ( 11 so glamourous)

Za prvo kozmetično objavo sem izbrala lak, ki je pri nas na voljo že kar nekaj časa. Colour&go laki so mini izvedbe, v steklenički pa se nahaja 5 ml lakca. Moj najljubši odtenek je rdečko, ki vsebuje droben shimmer.


Sama sem zelo izbirčna kar se tiče rdečih odtenkov...presvetli in preživi odtenki mi delujejo "hootchie", pri temnih pa imam takšno srečo, da prevečkrat izpadejo skoraj črni z rahlim pridihom rdeče.
Pri opisanem lakcu pa ne smem pozabiti omeniti niti tega, da mi je všeč ujemanje pokrovčka z barvo laka.


Z nanosom nisem imela težav, manjše probleme mi je delal edino čopič, zaradi katerega je malo težje narediti lepo krivino (je nekoliko širši in recimo ploščat).Na sliki sta dva sloja laka, brez nadlaka.

 
Malo me je razočarala obstojnost.Nohte sem si nalakirala zvečer, naslednjega popoldneva pa sem imela konice že popolnoma zlizane. Ampak lepa barva to odtehta, tako da se kar pogosto znajde na mojih nohtih.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar