petek, 18. september 2009

Essence Creamylicious Rapsberry sorbet (02)



      Že punce na blogu Parokeets so mi naredile lušte z opisom nove kolekcije Essence, imenovano Creamylicious.
Na slikah so mi bili všečni prav vsi odtenki, a na koncu je z mano romal samo en lak odtenka Rapsberry smoothie.




Barva mi je točno takšna, kot jo že iščem lep čas. Opisala bi jo kot zelo temno malina barvo, sprememba odtenka pa je pogojena s svetlobo.V senci se da opaziti pridih vijole, na soncu pa malo izstopi rdeča.
Nanaša se zelo enostavno. Zanimiva je tudi oblika stekleničke, ki je podolgovata.Edini minus ji dam za stabilnost, pri tem je potrebno malo paziti, posebej če ste malo bolj nerodne narave:)

Kot se za blog spodobi, sem lak poslikala zraven sadja, ki se nanaša na ime lakca. Sicer je del imena tudi smoothie, ampak se mi ni zdelo ravno primerno da bi miksala sadje samo da bi imelo dobeseden pomen:)



 
Na vseh slikah sta dva nanosa, brez nadlaka. Pri nanašanju nisem imela nobenih problemov, ne s prekrivnostjo in ne s progami. Edina moteča stvar je bila ta, da moraš biti konstantno previden, da ne naneseš predebelega sloja laka, kot se to hitro zgodi, če čopiča ne "otiraš" ob rob.


 

Obstojnost je zaenkrat dobra, na nohtih se pridno drži že dva dni,seveda z nadlakom, kar je že kar dolga doba glede na to, da vsak dan delam nekaj takega, da bi se mi moral lak skrušiti že v prvi uri.


Za konec pa še slika zraven cvetlic, ki nimajo nobene veze z lakom, niti po odtenku niti po imenu, ampak so mi vedno bolj všeč.Verjetno zato, ker sem jih pomagala izbrati in tako naprej:)
In zdaj v času prihajajoče jeseni najbolj cvetijo, kar zna kar zelo polepšati še tako borno gredico:)




1 komentar: