četrtek, 24. september 2009

10 stvari, brez katerih v mojem življenju ne gre


1. moja družina
Mami in sestra mi v življenju pomenita največ.Od ločitve naprej smo zelo povezane, imamo se rade, druga za drugo bi naredile vse.Kljub družinskim vezem smo druga drugi najboljše prijateljice.Rada ju imam.Nanju se lahko vedno zanesem, vedno sta tiste, ki mi dasta nasvet, me ne obsojata, druga drugo spravljamo v smeh.
Seveda imam rada tudi druge člane družine, tukaj je še moja polsestrica, ki naju s sestro na žalost vedno bolj pogreša.Je pravi smeško, ki ji v zadnjem času violina pomeni zapolnitev časa.Komaj čakam da malo odraste, da bo lahko malo uveljavila svojo voljo, mogoče jo bom takrat več videla. Izpustiti ne smem niti svojih treh tet, ki so moje zaveznice, tri dobre ženske, ki so vedno pripravljene pomagati.Zelo so si različne, a še vedno moje.Tukaj sta tudi babi in dedi, ki še me imata vedno za malo vnučko.




2. moja dva psa
Kala in Tai sta pa tista mala dva vražička, ki mi polepšata še najbolj beden dan.Res pa je tudi, da mi lahko pokvarita z njunimi bedarijami še tako dober dan smehec npr, Kala se najraje spravlja na moje pliškote, Taiju pa se včasih obrne v glavi in postane izjemno ljubosumen na vse.V glavnem, moja dva psa sta moja in kakršnakoli sta, sprejmeta te in ko si slabe in ko si dobre volje.



3. Žuža
Moj avto, clio, ki me vedno pripelje na cilj.Sicer je malo starejši, na sprednji desni strani je rahlo opraskan, ampak še vedno je moj in nanj sem čustveno navezanasmehecSamo večkrat bi se morala spomniti in ga malo spucati, ga pockrljati s kakšnim boljšim oljem.Ampak dobro...




4. metuljčki v trebuhu, ljubezen
Kakršnakoli ljubezen že je, popestri ti vsakdan. Tudi če te kdaj razočara, spremeni itd, nikoli ne izgine, samo pojavi se v drugačni obliki.Priznam, zaljubljena sem v občutek zaljubljenosti srca




5. delanje bedarij
Kakršnekoli že, skoraj vsak ki me pozna, vedno reče da sem prijazna in recimo mirna, ampak vsak ima na zalogi kako zgodbico z mano. V otroštvu me je lovil miniaturni pes, goske itd, popisala sem celo steno v sobi, padla sem sredi ravnega v kuhinji z jogurtom v roki, z balkona v klet, govorila sem take in take bedarije, ponavadi v družbi prijateljev da smo se na koncu vsi smejali,...V glavnem , thats the way i role bravo

6. telefon
Brez tega pa res ne gre.Ravno prejšnji teden se mi je moj razbil in v roku minute sem si, normalno, morala spokati po nadomestnega.Brez telefona se mi zdi, da mi nekaj manjka, kot da to ni to.Pač časi so nas pripeljali tako daleč, da si lahko odvisen tudi od česa drugega kot od drog itd smeh  No, ta teden sem dobila novega...

7. dekorativna kozmetika, ravnalec
Ok, nisem nekaj spedenana v nulo vedno, ampak sploh ne morem niti v trgovino, če si prej ne nanesem maskare.In če sem že imela čas za to, pa še dajmo korektor, da se ne vidi kaka pikica.In ja, tudi ravnalec mi je zeloo pomemben.Imam paž obliko frizure in ko las nimam zravnanih, se počutim kot ovčka, namreč sprednji lasje se mi prav grdo kodrajo in pol nikakor ne izgleda.
Ko pa imam čas, pa pridejo v upoštev vse moje mineralne senčke ki jih premorem, zraven pa seveda vse dobro vemo kaj potegne s tem.


8. glasba
Ja, tudi ta mi je zelo pomembna.Rada poslušam balkan glasbo, rnb, v glavnem zelo raznoliko, samo da gre v uho. V avtu se prav ne morem peljati, če nimam radija in prav jezna sem, ko se peljem čez tunele in ne morem menjavati radijskih postaj, samo pesmi na cd-ju.Ja še ena moja lastnost-zeloo rada prešaltujem pesmi:)


9. smeh
Kakšni bi bili, če se ne bi vsaj enkrat na dan nasmejali?Smeh sprošča hormone sreče, boljše se počutimo, najboljše pa je, ko te boli trebuh od smejanja.Pa sploh ni važno, kdo je kriv da se smejimo.Samo da se.


10. moj jaz
Ja, tudi brez tega ne gre.Vsak mora imeti svoj jaz, vsak se mora znati postaviti zase.Sicer sem sama to ugotovila komaj pred kakšnima dvema letoma,ko se mi je kar enkrat premaknilo, da se ne smem pustiti kar vsakemu.In tega se držim še zdaj, pa čeprav se moram skregati s kakšno čudakinjo, ki se vrine pred mene v vrsti za hamburgerje- tudi to se dogaja.
In ja, čeprav mala stvar, ti kasneje vseeno nekaj pomeni, ko veš da nisi bil tiho.
In tako pač je...nikoli, ampak res nikoli zaradi nikogar ne spreminjajte svojih načel, pa če so še tako majhna!Bodimo to, kar smo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar